Gyakran Ismételt Kérdések
Rendelés
A Mantrakristálynál nagyon egyszerű a rendelés: miután a kosarába tetted a kívánt termékeket, a »Pénztárhoz« gombbal befejezheted a rendelést.
Rendeléseid elsősorban online, a webshopon keresztül tudod feladni, azonban, ha a rendeléseddel kapcsolatban bármilyen probléma merülne fel, vagy elakadtál, akkor a +36708663847-es telefonszámon állunk rendelkezésedre.
Nem, a Mantrakristálynál nincs minimális rendelési érték.
Általában nincs a rendeléseknek felső határa a Mantrakristálynál. A rendelési összeg maximális mértéke a kiválasztott fizetési szolgáltatótól függ.
Rendeléseidről emailben kapsz értesítőt.
Amennyiben még nem küldték el a rendelésed, addig lehetőség van a Mantrakristálynál annak törlésére. Kérjük, írj nekünk, hogy a törlési igényed közvetlenül megvizsgálhassuk! Az ügyfélszolgálatunkat a hét minden napján elérheted az info@mantrakristaly.hu e-mail címen.
Megértésedet kérjük, hogy a szállítási cím utólagos megváltoztatására nincs a Mantrakristálynál lehetőség. Mivel a rendeléseket azonnal feldolgozzuk, sajnos nem tudjuk biztosítani annak megváltoztatását. Amennyiben a megadott szállítási cím nem található vagy a küldeményed nem kézbesíthető, akkor az visszakerül hozzánk. Ahogy megtörténik nálunk a visszaérkezett küldemény ellenőrzése, a jóváírást azon az úton juttatjuk el Hozzád, amit fizetési módként megadtál.
Jelenleg kizárólag Magyarország területére tudunk szállítani. Ha szeretnél e-mail értesítést kapni arról, ha további országokba is szállítunk, akkor egyszerűen iratkozz fel a hírlevelünkre!
Nem gond, mert biztos van van rá esély, hogy megrendelhesd a kívánt terméket. Írj emailt az info@mantrakristaly.hu email címre, és akkor automatikusan értesítést kapsz tőlünk, ha a termék ismét kapható.
Rendelésed megadását követően e-mailben kap visszaigazolást, amely az általad kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címét, valamint a kiválasztott fizetési módot tartalmazza. Ha kérdésed van, ügyfélszolgálatunkat a hét minden napján elérheted az info@mantrakristaly.hu e-mail címen.
Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelésed helyesen adtad-e fel, akkor azt az általunk e-mailben megküldött rendelés-visszaigazolásban tudod megnézni. Amennyiben kérdésed van a rendeléseddel kapcsolatban, vagy a rendelésed nem helyesen adtad fel, ügyfélszolgálatunkat minden nap elérheted az info@mantrakristaly.hu e-mail címen.
Természetesen tabletről vagy okostelefonról is rendelhetsz valamit nálunk. Ehhez egyszerűen látogass el a Mantrakristaly webáruházunkba a mobil internetes kereső segítségével! A weboldal megjelenítését speciálisan mobil eszközökre optimalizáltuk.
Fizetés
Webáruházunkban online bankkártyás fizetéssel (a Paylike biztonságos felületén), banki átutalással, vagy utánvéttel lehetséges a vásárlás.
Utánvét esetén a futárnál készpénzzel és kártyával is lehet fizetni.
A számlát e-mailben kapod meg közvetlenül azután, hogy a rendelésed teljes egészében kiszállításra került.
A jelenlegi kínálatunkban sajnos nincs részletfizetési opció.
Amennyiben bankkártyás fizetést választottál fizetési módként, akkor a rendelés csak egy eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésző ablakában jelenik meg. Utánvétes fizetés esetén a fizetési folyamat a küldeménynek a logisztikai szolgáltatónk általi átadásával fejeződik be.
A vásárolt termékeket a fizetési folyamattal foglaljuk le számodra. Csak a termék elküldésénél terheljük meg a bankkártyádat a leszállított termékek teljes összegével.
Ha nem lehetséges egy bankkártyával történő fizetés, annak különböző okai lehetnek. Például általános technikai probléma, helytelen kód megadása, a kártya érvénytelensége, hiányzó felülvizsgálat stb.)
A háromjegyű biztonsági kódot a bankártya hátoldalán találod meg.
Kuponok
- A kupont már beváltották, és ezzel a kuponkód felhasználásra került.
- A kupon minimális és / vagy maximális rendelési értékhez kötött.
Általában nem lehet a kuponokat készpénzben kifizetni.
Szállítási és kézbesítési költségek
A szállítási díj házhozszállítás és csomagpontba történő szállítás során is 1290 Ft. Utánvétes fizetés esetén +290 Ft utánvét kezelési díj kerül felszámításra.
A 12 óráig leadott rendeléseket általában 1 munkanapon belül kiszállítjuk.
Jelenleg kizárólag Magyarország területére tudunk szállítani. Ha e-mail értesítést szeretnél kapni arról, ha további országokba is szállítunk, akkor egyszerűen iratkozz fel a hírlevelünkre!
A szállítási partnerünkkel, a GLS-el küldjük ki a termékeinket.
Igen, van lehetőség arra, hogy a csomagot egy csomagpontra vagy egy csomagátvevő helyre szállíttassuk. Ezt a lehetőséget vásárlás során a kosár oldalon tudod kiválasztani.
Igen, kérheted, hogy a megrendelését a számlacímétől eltérő címre szállítsuk, pl. a munkahelyre. Ehhez egyszerűen válaszd ki fizetési módot, és a »Szállítási cím« rovatba írd be a kívánt szállítási címet!
Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelésed helyesen adtad-e fel, akkor azt az általunk e-mailben megküldött rendelés-visszaigazolásban tudod megnézni. Ha kérdésed van a rendeléseddel kapcsolatban, vagy a rendelést nem helyesen adtad fel, ügyfélszolgálatunkat minden nap elérheted az info@mantrakristaly.hu e-mail címen.
Visszaküldés és visszatérítés
Ezzel kapcsolatos probléma esetén írj emailt ügyfélszolgálatunkra, az info@mantrakristaly.hu címre.
Az ügyfélszolgálat munkatársai szívesen segítenek a reklamáció lebonyolításában.