Gyakran Ismételt Kérdések

Rendelés

A Mantrakristálynál nagyon egyszerű a rendelés: miután a kosarába tetted a kívánt termékeket, a »Pénztárhoz« gombbal befejezheted a rendelést. 

Rendeléseid elsősorban online, a webshopon keresztül tudod feladni, azonban, ha a rendeléseddel kapcsolatban bármilyen probléma merülne fel, vagy elakadtál, akkor a +36708663847-es telefonszámon állunk rendelkezésedre.

Nem, a Mantrakristálynál nincs minimális rendelési érték.

Általában nincs a rendeléseknek felső határa a Mantrakristálynál. A rendelési összeg maximális mértéke a kiválasztott fizetési szolgáltatótól függ.

Rendeléseidről emailben kapsz értesítőt.

Amennyiben még nem küldték el a rendelésed, addig lehetőség van a Mantrakristálynál annak törlésére. Kérjük, írj nekünk, hogy a törlési igényed közvetlenül megvizsgálhassuk! Az ügyfélszolgálatunkat a hét minden napján elérheted az info@mantrakristaly.hu e-mail címen.

Megértésedet kérjük, hogy a szállítási cím utólagos megváltoztatására nincs a Mantrakristálynál lehetőség. Mivel a rendeléseket azonnal feldolgozzuk, sajnos nem tudjuk biztosítani annak megváltoztatását. Amennyiben a megadott szállítási cím nem található vagy a küldeményed nem kézbesíthető, akkor az visszakerül hozzánk. Ahogy megtörténik nálunk a visszaérkezett küldemény ellenőrzése, a jóváírást azon az úton juttatjuk el Hozzád, amit fizetési módként megadtál.

Jelenleg kizárólag Magyarország területére tudunk szállítani. Ha szeretnél e-mail értesítést kapni arról, ha további országokba is szállítunk, akkor egyszerűen iratkozz fel a hírlevelünkre!

Nem gond, mert biztos van van rá esély, hogy megrendelhesd a kívánt terméket. Írj emailt az info@mantrakristaly.hu email címre, és akkor automatikusan értesítést kapsz tőlünk, ha a termék ismét kapható.

Rendelésed megadását követően e-mailben kap visszaigazolást, amely az általad kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címét, valamint a kiválasztott fizetési módot tartalmazza. Ha kérdésed van, ügyfélszolgálatunkat a hét minden napján elérheted az info@mantrakristaly.hu e-mail címen.

Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelésed helyesen adtad-e fel, akkor azt az általunk e-mailben megküldött rendelés-visszaigazolásban tudod megnézni. Amennyiben kérdésed van a rendeléseddel kapcsolatban, vagy a rendelésed nem helyesen adtad fel, ügyfélszolgálatunkat minden nap elérheted az info@mantrakristaly.hu e-mail címen.

Természetesen tabletről vagy okostelefonról is rendelhetsz valamit nálunk. Ehhez egyszerűen látogass el a Mantrakristaly webáruházunkba a mobil internetes kereső segítségével! A weboldal megjelenítését speciálisan mobil eszközökre optimalizáltuk.

Fizetés

Webáruházunkban online bankkártyás fizetéssel (a Paylike biztonságos felületén), banki átutalással, vagy utánvéttel lehetséges a vásárlás.

Utánvét esetén a futárnál készpénzzel és kártyával is lehet fizetni.

A számlát e-mailben kapod meg közvetlenül azután, hogy a rendelésed teljes egészében kiszállításra került.

A jelenlegi kínálatunkban sajnos nincs részletfizetési opció.

Amennyiben bankkártyás fizetést választottál fizetési módként, akkor a rendelés csak egy eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésző ablakában jelenik meg. Utánvétes fizetés esetén a fizetési folyamat a küldeménynek a logisztikai szolgáltatónk általi átadásával fejeződik be.

A vásárolt termékeket a fizetési folyamattal foglaljuk le számodra. Csak a termék elküldésénél terheljük meg a bankkártyádat a leszállított termékek teljes összegével.

 

Ha nem lehetséges egy bankkártyával történő fizetés, annak különböző okai lehetnek. Például általános technikai probléma, helytelen kód megadása, a kártya érvénytelensége, hiányzó felülvizsgálat stb.)

A háromjegyű biztonsági kódot a bankártya hátoldalán találod meg.

Kuponok

Ha van kuponod, akkor a kupon kódját a »Kuponkód« mezőbe írhatod be közvetlenül a fizetéskor. Ezután a böngésző ablakában a rendelésed számlaösszege azonnal csökken kuponod értékével.
Általában nem lehet a kuponokat utólag lekönyvelni. Ha elfelejtetted beváltani a kuponod, akkor használd azt egyszerűen a következő Mantrakristály rendelésénél!
Amennyiben a kuponkód nem működik, akkor annak az alábbi okai lehetnek:
  1. A kupont már beváltották, és ezzel a kuponkód felhasználásra került.
  2. A kupon minimális és / vagy maximális rendelési értékhez kötött.
Ha a kuponkódod valamilyen más ok miatt nem működik, fordulj bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz, amelyet minden nap elérhetsz az info@mantrakristaly.hu e-mail címen. Külföldi hívás esetén költségek merülhetnek fel. Kérjük, hogy ehhez tartsd készenlétben a kuponkódod!

Általában nem lehet a kuponokat készpénzben kifizetni.

Szállítási és kézbesítési költségek

A szállítás költsége:

  • házhozszállítás esetén: 1290 Ft,
  • csomagponton történő átvétel esetén 1090 Ft.
  • Utánvétes fizetésnél +290 Ft díjat számítunk fel.
13.000 Ft feletti rendeléseket ingyen szállítjuk ki.

A 12 óráig leadott rendeléseket általában 1 munkanapon belül kiszállítjuk.

Jelenleg kizárólag Magyarország területére tudunk szállítani. Ha e-mail értesítést szeretnél kapni arról, ha további országokba is szállítunk, akkor egyszerűen iratkozz fel a hírlevelünkre!

 

A szállítási partnerünkkel, a GLS-el küldjük ki a termékeinket.

Igen, van lehetőség arra, hogy a csomagot egy csomagpontra vagy egy csomagátvevő helyre szállíttassuk. Ezt a lehetőséget vásárlás során a kosár oldalon tudod kiválasztani.

Igen, kérheted, hogy a megrendelését a számlacímétől eltérő címre szállítsuk, pl. a munkahelyre. Ehhez egyszerűen válaszd ki fizetési módot, és a »Szállítási cím« rovatba írd be a kívánt szállítási címet!

Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelésed helyesen adtad-e fel, akkor azt az általunk e-mailben megküldött rendelés-visszaigazolásban tudod megnézni. Ha kérdésed van a rendeléseddel kapcsolatban, vagy a rendelést nem helyesen adtad fel, ügyfélszolgálatunkat minden nap elérheted az info@mantrakristaly.hu e-mail címen.

Ha meg akarsz bizonyosodni a rendelésed szállítási státuszáról, akkor azt a szállítási visszaigazolást hívd fel, amelyet e-mailben kaptál. Minden egyes Neked kiküldött csomagra szállítási visszaigazolást kapsz, amely a csomagkövetés linkjét is tartalmazza.
Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított karkötő megsérült vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor természetesen ingyenesen visszaküldheted nekünk a terméket úgy, hogy megadod a visszaküldés okát. Amint a termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, abban az esetben azonnal intézkedünk egy új karkötő kiküldésére.

Visszaküldés és visszatérítés

Ezzel kapcsolatos probléma esetén írj emailt ügyfélszolgálatunkra, az info@mantrakristaly.hu címre.

Az ügyfélszolgálat munkatársai szívesen segítenek a reklamáció lebonyolításában.

A Mantrakristálynál a rendelését követően 14 napod van arra, hogy a terméket visszaküldd nekünk. A Mantrakristálynál alkalmazott elállási jogra vonatkozó további információkat az általános szerződési feltételeink (ÁSZF) között találod meg.